Zewnętrzne wsparcie Twojego działu IT PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
piątek, 19 lutego 2010 18:53

Wsparcie dla Twojego działu IT

Zdarza się czasem, że pracownicy IT natrafiają na prace, które przekraczają ich możliwości czasowe, lub wyzwania, które wykraczają ponad ich wiedzę i doświadczenie. To zupełnie naturalne, i z zasady inwestowanie w dodatkowe etaty lub szkolenia oraz rozszerzanie zakresu obowiązków pracowników IT nie jest najlepszym rozwiązaniem. W takim przypadku dobrym rozwiązaniem (szczególnie pod względem finansowym) może być skorzystanie z outsourcingu IT.

Często zdarza się, że współpracujemy z informatykami pracującymi w firmie na stałe przejmując od nich część obowiązków, wspomagając w bardziej zaawansowanych zadaniach albo prowadząc wdrożenia, a także dając wsparcie w "gorących" okresach lub zastępując ich w czasie urlopu.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skontaktuj się z nami.

Poprawiony: piątek, 19 lutego 2010 19:02